Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr). Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τον φάκελο που περιέχει: Την ενημερωτική επιστολή του ΥΠΑΙΘΑ για την διαδικασία […]
Περισσότερα...