8ο Ε.Κ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
ΕΠΑΝΟΜΗ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2025- 2026
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΡΙΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Β. ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΚΟΜΩΝ – Β. ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Β. ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Στα πλαίσια επιμόρφωσης των μαθητών/τριών μας το σχολικό έτος 2025 – 2026, καλέσαμε ειδικούς εξωτερικούς επισκέπτες, οι οποίοι πρόσφεραν τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους στους/ στις μαθητές/τριες μας, σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα των μαθημάτων του Τομέα Υείας και των των Ειδικοτήτων της Γ΄ τάξης.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους παρακάτω επισκέπτες που αφιλοκερδώς στήριξαν την προσπάθεια επιμόρφωσης των μαθητών/τριών μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους:
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ (ΒΥ1 – ΒΥ2 – ΒΥ3)
Την κα. κα. Καμπαρούδη Γωγώ, Φυσικοθεραπεύτρια, η οποία στις 2-12- 2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 12.35 – 14.00, παρουσίασε το θέμα: «Ιπποθεραπεία», στα τμήματα του Τομέα Υγείας ( ΒΥ1 και ΒΥ2), στο Αμφιθέατρο του ΕΠΑΛ.

Την κα. Κολοβού Στολίνα, Οδοντίατρο, η οποία στις 2- 12 -25 , ημέρα Τρίτη και ώρες 10.00 – 12.30 παρουσίασε το θέμα: «Οδοντιατρική Υγιεινή» στα τμήματα του Τομέα Υγείας (ΒΥ2: 10.00 – 10.45, ΒΥ1: 10.55 – 11.40 και ΒΥ3: 11.50 – 12.30)

Την κα. Βάσιου Μαρία, Διατροφολόγο του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας, η οποία στις 9-2-26, ημέρα Δευτέρα και ώρες 9.00 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Διατροφή και έφηβοι» στα τμήματα της Β τάξης του Τομέα Υγείας (ΒΥ1: 9.00 – 9.50, ΒΥ2: 10.00 – 10.45, ΒΥ3: 10.55 – 11.40)

Την Κούρτη Πολυξένη, Επισκέπτρια Υγείας του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας, η οποία στις 13-2-26 , ημέρα Παρασκευή και ώρες 10.55 – 13.15, παρουσίασε το θέμα «Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα και Αντισύλληψη», στα τμήματα της Β΄ τάξης του Τομέα Υγείας (ΒΥ1: 10.55 – 11.40, ΒΥ2: 11.50 – 12.30, ΒΥ3: 12.35 – 13.15)

Την κα. Μπουρδαμή Στέλλα, Εικαστικό, η οποία στις 16-2-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρες 8.20 – 9.50, την είσοδο της κα. Παρουσίασε το θέμα «Τεχνικές πηλού» στο τμήμα της Β΄τάξης του Τομέα Υγείας (ΒΥ2)

Τον κ. Μίχο Ευάγγελο, Υπεύθυνο Εθελοντικών δράσεων Περιβάλλοντος του Δήμου Θερμαϊκού, ο οποίος στις 9-3-2027, ημέρα Δευτέρα και ώρες 9.05 – 11.40 παρουσίασε το θέμα με τίτλο: «Περιβαλλοντικά προβλήματα του τόπου μας Ενέργειες και Αποτελέσματα»- σε όλα τα τμήματα της Β΄ τάξης (ΒΥ1 – ΒΥ2- ΒΥ3).

Τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, Ψυχολόγο και εκπρόσωπο του Χαμόγελου του παιδιού, ο οποίος στις 23-4-2026, ημέρα Πέμπτη και ώρες 10.00 – 11.40, παρουσίασε το θέμα «Κακοποίηση του παιδιού» σε όλα τα τμήματα της Β΄ τάξης του Τομέα Υγείας (ΒΥ1 – ΒΥ2- ΒΥ3) στο Αμφιθέατρο.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ Β. ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, η οποία στις 11-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Δωρεά μυελού οστών», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων και
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, η οποία στις 25-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Δωρεά Οργάνων», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων.

Την κα. Κολοβού Στολίνα, Οδοντίατρο, η οποία στις 9- 12 -25 , ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Οδοντιατρική Υγιεινή», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων.
Την κα. Μελιγκοπούλου Γεωργία, Μουσικό, η οποία στις 20-1-2026 ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 12.30, παρουσίασε το θέμα: « Μουσικοκινητική Αγωγή – Μουσικοκινητικά παιχνίδια», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων.

Την κα. Βάσιου Μαρία, Διατροφολόγο του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας, η οποία στις 10 -2-26 , ημέρα Τρίτη, και ώρες 10.55 – 11.40, παρρουσίασε το θέμα: «Βρεφική διατροφή» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων(ΓΒ)
Την κα. Μπουρδαμή Στέλλα, Εικαστικό, η οποία στις 17-2-2026, ημέρα Tρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα «Τεχνικές πηλού» στο τμήμα της Γ΄τάξης της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων.
Την κα. Αντωνακούδη Όλγα, Βρεφονηπιοκόμο, η οποία στις 3-3 – 26, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα « Το επάγγελμα της Βρεφονηπιοκόμου – Προοπτικές και συνθήκες εργασίας», στο τμήμα της Γ΄ τάξη της ειδικότητας Β. Βρεφονηπιοκόμων.

Τον κ. Μίχο Ευάγγελο, Υπεύθυνο Εθελοντικών δράσεων Περιβάλλοντος του Δήμου Θερμαϊκού, ο οποίος στις 10-3-2025 , ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Περιβαλλοντικά προβλήματα του τόπου μας Ενέργειες και Αποτελέσματα» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων(ΓΒ).
Τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, Ψυχολόγο και εκπρόσωπο του Χαμόγελου του παιδιού, ο οποίος στις 23-4-2026, ημέρα Πέμπτη και ώρες 11.50 – 13.15, παρουσίασε το θέμα «Κακοποίηση του παιδιού» σε όλα τα τμήματα της Γ΄ τάξης του Τομέα Υγείας (ΓΒ – ΓΝΟΣ – ΓΦΥΣ) στο Αμφιθέατρο.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, η οποία στις 11-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Δωρεά μυελού οστών», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Νοσηλευτών.
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, η οποία στις 25-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, την είσοδο της κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, παρουσίασε το θέμα: «Δωρεά Οργάνων», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Νοσηλευτών.
Την κα. Κολοβού Στολίνα, Οδοντίατρο, η οποία στις 9- 12 -25 , ημέρα Τρίτη και ώρες 12.35 – 13.15 παρουσίασε θέμα: «Οδοντιατρική Υγιεινή», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Νοσηλευτών.
Την κα. Βάσιου Μαρία, Διατροφολόγο του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας , η οποία στις 10 -2-26, ημέρα Τρίτη, και ώρες 12.35 – 13.15, παρουσίασε το θέμα: «Διατροφή παχυσαρκίας και συνοδών νοσημάτων» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών ( ΓΝΟΣ ).
Τον κ. Μίχο Ευάγγελο, Υπεύθυνο Εθελοντικών δράσεων Περιβάλλοντος του Δήμου Θερμαϊκού, ο οποίος στις, 10-3-2026 ημέρα Τρίτη και ώρες 12.35 – 13.15, παρουσίασε το θέμα με τίτλο: «Περιβαλλοντικά προβλήματα του τόπου μας Ενέργειες και Αποτελέσματα» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών Νοσηλευτικής (ΓΝΟΣ).
Τον κ. Τσούγκα Μάριο, Νοσηλευτή, ο οποίος στις 16-3-2026, ημέρα Δευτέρα και ώρες 12.35 – 13.15, παρουσίασε το θέμα « Προοπτικές και συνθήκες εργασίας των Β. Νοσηλευτών».

Τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, Ψυχολόγο και εκπρόσωπο του Χαμόγελου του παιδιού, ο οποίος στις 23-4-2026, ημέρα Πέμπτη και ώρες 11.50 – 13.15, παρουσίασε το θέμα «Κακοποίηση του παιδιού» σε όλα τα τμήματα της Γ΄ τάξης του Τομέα Υγείας (ΓΒ – ΓΝΟΣ – ΓΦΥΣ) στο Αμφιθέατρο.
ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, η οποία στις 11-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε θέμα: «Δωρεά μυελού οστών», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Φυσικοθεραπευτών.
Την κα. κα. Ζαχαρούδη Δήμητρα, Συντονίστρια Μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ , η οποία στις 25-11-2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 10.55 – 11.40, παρουσίασε το θέμα: «Δωρεά Οργάνων», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Φυσικοθεραπευτών.
Την κα. κα. Καμπαρούδη Γωγώ, Φυσικοθεραπεύτρια, η οποία στις 2-12- 2025, ημέρα Τρίτη και ώρες 12.35 – 14.00, παρουσίασε το θέμα: «Ιπποθεραπεία», στο τμήμα της Γ΄ τάξη της ειδικότητας Β. Φυσικοθεραπευτών, στο Αμφιθέατρο του ΕΠΑΛ.
Την κα. Κολοβού Στολίνα, Οδοντίατρο, η οποία στις 9- 12 -25 , ημέρα Τρίτη και ώρες 11.50 – 12.30, παρουσίασε το θέμα: «Οδοντιατρική Υγιεινή», στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Β. Νοσηλευτών.
Την κα. Βάσιου Μαρία, Διατροφολόγο του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας, η οποία στις 10 -2-26, ημέρα Τρίτη, και ώρες 11.50 – 12.30, παρουσίασε το θέμα: «Διατροφή παχυσαρκίας και συνοδών νοσημάτων» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών Φυσικοθεραπευτών( ΓΦΥΣ).
Τον κ. Μίχο Ευάγγελο, Υπεύθυνο Εθελοντικών δράσεω Περιβάλλοντος του Δήμου Θερμαϊκού, ο οποίος στις 10-3-2026, ημέρα Τρίτη και ώρες 11.50 – 12.30, παρουσίασε το θέμα με τίτλο: «Περιβαλλοντικά προβλήματα του τόπου μας Ενέργειες και Αποτελέσματα» στο τμήμα της Γ΄ τάξης της ειδικότητας Βοηθών Φυσικοθεραπευτών( ΓΦΥΣ).
Τον κ. Κοζιάκη Ιωάννη, Ψυχολόγο και εκπρόσωπο του Χαμόγελου του παιδιού, ο οποίος στις 23-4-2026, ημέρα Πέμπτη και ώρες 11.50 – 13.15, παρουσίασε το θέμα «Κακοποίηση του παιδιού» σε όλα τα τμήματα της Γ΄ τάξης του Τομέα Υγείας (ΓΒ – ΓΝΟΣ – ΓΦΥΣ) στο Αμφιθέατρο.